Contactpersonen

Lightspeed Support

020 – 820 23 91 | Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 17:00

De Kassaman

06 – 18 95 44 50 | Bereikbaar op maandag tot en met zondag van 09:00 – 17:00

POS Systems

033 432 44 11 | Bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 17:00

operationele handelingen

Wijzigen van status

  1. Klik tweemaal achter elkaar of druk op het icoon met het pijltje omhoog 
  2. De status van de bestelling wordt nu gewijzigd naar ‘bereiding’
  3. Doe dit nogmaal om de status te wijzigen naar ‘klaar’ en om de bon af te ronden

Meerdere tickets tegelijk verwijderen

  1. Klik op het hamburger menu (3 streepjes onder elkaar in de linkerbovenhoek)
  2. Klik op clear all tickets
  3. Klik op yes, clear all tickets om alle bonnen in één keer te verwijderen

Resetten van ingegeven status

Wanneer je per ongeluk het ticket hebt doorgeklikt kun je deze resetten. Klik op het rondje met het pijltje naar links , onderin het scherm. De ticket status wordt nu hersteld.